Главная  |   Новости  |   Статьи  |   Фотогалерея  |   Форум  |   Выставки  |   Online-заявки  |   Наши друзья  |   Контакты

Автор Тема: Skill of the week: Veterinary  (Прочитано 53 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн Braxton

  • Новичок
  • *
  • Спасибо
  • -Сказано: 0
  • -Получено: 0
  • Сообщений: 17
    • Awards
  • Откуда: cape town
Skill of the week: Veterinary
« : 14 Мая 2018, 15:15:01 »
Hi,

 The defaults are Animal Handling (any)-6, Physician-5, or Surgery-5, and Diagnosis, First Aid, Physician and Surgery have defaults to Veterinary. Optional specialisation in a type of animal is possible, and while the Animal Handling list of categories might seem useful, Animal Handling's narrower scope for more intelligent animals isn't obviously applicable here. The skill appeared at GURPS 1e.

Modifiers include +5 for an animal that knows and trusts you, and -2 or worse for an unfamiliar type of animal, plus the Animal Friend and Healer talents. Medical equipment modifiers are potentially applicable, too.

For More Details:
Teaser video company

Оффлайн Yayosaki

  • Новичок
  • *
  • Спасибо
  • -Сказано: 0
  • -Получено: 0
  • Сообщений: 2
    • Awards
Re: Skill of the week: Veterinary
« Ответ #1 : Сегодня в 13:35:38 »
I'm sure these are exactly my requirements.