Главная  |   Новости  |   Статьи  |   Фотогалерея  |   Форум  |   Выставки  |   Online-заявки  |   Наши друзья  |   Контакты

Автор Тема: CRM для роботи з клієнтами  (Прочитано 79 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн LevOs

  • Эксперт
  • ****
  • Спасибо
  • -Сказано: 0
  • -Получено: 0
  • Сообщений: 308
    • Awards
  • Откуда: Киев
CRM для роботи з клієнтами
« : 01 мая 2025, 21:20:56 »
Привіт! У кого є досвід налаштування CRM для клієнтського сервісу? Потрібно, щоб усі звернення фіксувалися і не губилися.

Оффлайн Nemeri

  • Эксперт
  • ****
  • Спасибо
  • -Сказано: 0
  • -Получено: 0
  • Сообщений: 293
    • Awards
  • Откуда: Киев
Re: CRM для роботи з клієнтами
« Ответ #1 : 01 мая 2025, 21:36:13 »
Доброго дня! Налаштовували таку систему кілька місяців тому разом із фахівцями, які встановили аналог amo-crm https://kommo.com.ua/ . Вони запропонували рішення, яке дозволяє збирати всі запити з різних каналів в одному інтерфейсі. Завдяки автоматизації звернення одразу розподіляються між відповідальними менеджерами. Дуже подобається, що тепер можемо швидко реагувати на кожного клієнта.